НАДОБРАНІЧ ПРИЄМНИХ СНІВ

Доброї ночі, гарного сну! Дай щось у відповідь, бо не засну!
*****
Місяць вийшов із-за хмари, Дивиться в віконечко, Ніжно шепоче: «Засинай. І на добраніч, сонечко!
*****
У вікно заглянув місяць, зірки разом зібралися, знову сиджу я одна і молю - хоча б приснися...
*****
Завітаю у сон я до тебе, щоб відчути тебе увісні, поцілунком тебе я огорну, серце своє віддам я тобі.
*****
Спи тихенько спи, я прийду вночі до тебе у сні тебе обніму, ніжно поцілую шепну на вушко - Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ!
*****
Ніч - це світ лише солодких снів. Світ і без суму і без сліз. Світ де не треба зайвих слів. Бажаю ніжних, милих снів.
*****
Закривай гарненько очі, хай тобі цієї ночі сниться щось таке казкове, чарівне і кольорове. я тебе цілую наніч, кошенятко надобраніч!
*****
Я візьму собі подушку, покладу її під вушко, буду ніжно спати, уві сні Тебе чекати. Надобраніч сірий котик, я цілую Тебе в ротик!
*****
Люди не ангели, закривають очі... я тебе цілую, спи. спокойної ночі!
0 Responses

Дописати коментар