ЗАСИНАЙ КОХАНА НАДОБРАНІЧ
Я візьму собі подушку,
покладу її під вушко,
буду ніжно спати,
уві сні Тебе чекати.
Надобраніч сірий котик, я цілую Тебе в ротик!

Закрий очі, зірку уяви, ту де я сиджу.
Тебе побачу, підійду і ніжно-ніжно обійму
та тихо на вушко прошепочу:
Коханий, я Тебе так хочу.
У сни Твої я з радісю прийду і поцілунки ніжні подарую,
в обіймах своїх просто задушу, скажу:
Кохаю! І в Твоїх біймах я засну.
Сміється сонце мені в очі,
відкривати їх не хочу.
Бо я думаю про Тебе,
я не хочу Тебе від неба,
мені потрібен тільки Ти,
приходь тихенько в мої сни.
Спи красуне, засинай!
Гарний сон спостерігай
Приємний, милий, кольоровий
Солодкий, радісний, чудовий!
Тихо... Десь чайка спить.
Самотньо щось. Напевно, не засну.
Хай сон твій оберігає хтось,
А я в руки книжку візьму...
Тихо. Десь зірочка сумує,
А ти вже спиш. Солодких снів, малюк,,
Хай завісою ночі укриє тебе
І чмокне твій ангел так ніжно, кохаюччи..,
0 Responses

Дописати коментар