ХОЧУ ВІДПРАВИТИ ДІВЧИНІ СМС НАНІЧ
Спи кошеня солодко, солодко, напевно, ти в ліжечку,
 тихо очки закривай, я люблю тебе ти знай 

Бажаю доброї ночі сотню разів!
 Прощання під час розлуки Несе з собою стільки солодкої муки, 
Що до ранку могла б прощатися я...
Коли дивлюся в твої очі, Я згадую океан,
 Який мені приснився в снах, І зграя птахів над ним кружляючись, 
Мені співали голосом твоїм, Спокійно спи, все ще попереду!
Наступає вечір, засинає місто, знай 
- на цьому світі ти комусь важливий...
На добраніч! Цілую тебе в очки, 
як принцеса принців в солодких казках!
В нічне небо ти поглянь і там побачиш три зірки, 
три зірочки вгорі горять, тобі на добраніч говорять!
Що ж не пишеш ти малюк, Ти напевно солодко спиш,
 Якщо раптом прокинувся ти, То, будь ласка, пробач!
 Просто я хочу сказати, Що хочу тебе обійняти.
Загадка таємна природи, Не в силах мені її зрозуміти. 
З тобою в думках на сході, А спати лягаю - хочу обійняти!
День і ніч? Доба геть! Завтра теж буде ніч.
 Знову без тебе? Смуток! Вмираю? Ну і хай! Я не я? Без тебе!
 Думок немає, де немає тебе! Чекаю тебе. Чекаю! Приходь, якщо скажеш, Чекай!!!
Дивлюся, як ніжно посміхаєшся уві сні,
 І місячне світло заплуталося в твоїх віях...
 Я так люблю дивитися на це в тиші, Коли стираються часу межі...




0 Responses

Дописати коментар