НАДОБРАНІЧ КОХАНОМУ В ВІРШАХ
Приляж, розслабся, ні про що не думай....Відчуваєш, хтось ніжно цілує твої губи? Hе лякайся --це я ніжно цілую тебе перед сном... На добраніч, солодка (ий)!

На добраніч, мій шматочок щастя,
Такий бажаний, немов сонечко в негоді.
Приляж, розслабся і поспи,
Мабуть мене побачиш ти.
Прийдеш до мене уві сні - я злякаюся,
А вдень прийдеш - я закричу!
Гаразд, я жартую, я знущаюся,
Адже ти знаєш, як сильно я тебе люблю.
Наступила ніч, тиша,
І де зараз твоя рука?
І що за думки в голові?
Чого ти хочеш в темноті?
Ти не тримай його так міцно,
Адже це ТЕЛЕФОН твій, сонце!
Мій милий ангелок, дивлячись на нічне небо, я подумки говорю про свої відчуття до тебе.
Я так хочу бути почутим твоїм серцем...
Цілуючи кінчики твоїх крил.
Хай тобі присниться ніжний, білий, ласкавий звір -
Він погладить твою попку і трішки заведе,
Поцілує тебе в шийку і потім ще в живіт,
Потім спуститься трохи нижче і ....... !!!!
На добраніч!
Твій звір!
На добраніч, приємного сну.
Бажаю побачити козла і осла.
Козла до півночі, осла до ранку.
На добраніч, приємного сну.
Симпапулька моя, на добраніч! 
Дуже хочу до тебе в ліжечко, цілувати і обіймати.
В нічне небо ти поглянь і там побачиш три зірки
 три зірочки вгорі горять тобі на добраніч говорять!
Сьогодні тихо безтурботно посміхнеться нічка ніжно, 
хай присниться все що хочеш, На добраніч ангел!!!!
0 Responses

Дописати коментар