СМС ВІРШИК НАНІЧ
Посилається улюбленій людині в 4:00
Як, ви ще спите? Тоді ми йдемо до вас! солодкі, кольорові сни!!!!!!

Ангели півночі, заходу, сходу - охороняйте мою улюблену дівчинку поки вона спить, мою маленьку крихіту, я так кохаю її, тільки обережно вона така ніжна...
Я хочу, щоб ти був моїм плюшевим ведмедиком, 
якого я могла б брати з собою в ліжко щоночі.
Пишу я щоб побажати на добраніч,
Мабуть побачимося ми завтра знов,
Тепер розлука немає межі,
Що це (ім'я)? Може це любов?
В світі є одна країна лише з Місяця її видно.
Там живе веселий гном.
Гном на сопілці грає, сни як метелики літають
Пригадай найсолодший сон і до тебе прийде він знов
Пишу я, щоб побажати тобі на добраніч,
Мабуть, побачемся ми завтра знов!
Тепер розлуки немає більше ночі,
Що це, Ім’я, може бути любов?
Мій котик сиренький, це я твоя мишка.
Тихенько лягаю до тебе у ліжко.
Вкушу, поцілую, а ще притулюся.
Бо в темряві спатки боюся...
Надіслав(-ла):Тетяна
В нічне небо ти поглянь і там побачиш
 три зірки три зірочки вгорі горять тобі на добраніч говорять!
0 Responses

Дописати коментар