ПРИЗНАТИСЬ В КОХАННІ СМС
Зрозумій хоч раз, що в цьому житті, щоб бути з тобою, я кожну мить ловлю. Я люблю, люблю тебе шалено. Як життя, ЛЮБЛЮ!
*****
Якщо одного разу наступить день, коли в моєму серці не залишиться місця для тебе це буде найчорніший день в моєму житті. Тоді в нім не залишиться ні краплі радості, і життя втратить сенс. Я тебе люблю.
*****
В світі є дві нескінченні речі: це всесвіт і моя любов до тебе.... хоча...щодо всесвіту я не упевнена...
*****
Дякую Богу за те, що у мене є ти! Моя любов до тебе нескінченна, сильна і чиста! СОНЕЧКО! Ти все в моєму житті!!!
*****
Коли ти часом нудьгуєш і щось турбує тебе, ти пригадай, що в світі є серце, яке любить тебе!
*****
Я люблю це життя, Тому що я в нім, А тебе тому, що ти в житті моїм!
*****
Чи побачиш слова любові німі, чи Почуєш очима голос мій? Кохана, бути хочу з тобою!...
*****
Живу я тільки для тебе, хочу, щоб ти була моя. Вірші пишу я і спваю, хочу сказати: ТЕБЯ ЛЮБЛЮ!!!
0 Responses

Дописати коментар