ЯК НАЙТИ ДІВЧИНУ СВОЄЇ МРІЇ СМС

и зрозумій тільки одне, що на цьому світі не просто жити без тебе, ти зрозумій!! я люблю тебе.
*****
Сонечко моє, ти найдорожчий скарб для мене у всьому світі! Я люблю тебе!
*****
Я люблю тебе, як небо любить вітер, так само ніжно, як хвиля морський пісок. Без тебе мені на цьому світі сонця немає, без тебе все життя нудьга.
*****
Дівчинка моя, я випробовую до тебе неймовірно велике і воістину прекрасне відчуття, без якого людина не живе, а просто існує, - це любов. Ти для мене все і навіть більше, ти та, ради якої я почав жити і дихати. Я люблю тебе, і любитиму вічно!
*****
Мій ніжний ангел! З тієї миті, як я побачив Вас, моє серце на століття залишилося у Вашому полоні.
*****
Любов є вірний дар природи. Любов'ю треба дорожити. Любов'ю жили всі народи. Так дозвольте вас любити.
*****
Я люблю тебе. Хочеш, доведу? Хочеш, на місяці далеко тополю посаджу? Хочеш, втону? Я люблю тебе! Не віриш? Все одно люблю!
*****
Ти - біль і світло, спокій і страх! Ти - смак неба на губах, мелодія, що я співаю. Ти - життя, а я, я тебе кохаю!
*****
Люблю тебе я яро, дико - до пристрасті , до крику! Хочу бути з тобою до ранку, Щоб серце ти моє прийняла!
*****
Люблю троянду білу, і тихий голос солов'я, і багато зірочок на небі, але більш за все люблю тебе!
0 Responses

Дописати коментар