НАЙГАРНІША СМС
Коли на вулиці світить сонце -
 це моя душа співає, коли дме вітер -
 це у мене всередині пробігає тремтіння при кожній наший зустрічі,
 коли холодно - 
це я замерзаю без твоєї любові
*****
Я хочу кричати на весь світ про свої почуття!!!але хочу бути почутою тільки твоїм серцем...
*****
За вікном зима, а на серці літо,
 бо лиш Твоїм коханням я завжди зігріта.
 Я кохаю Тебе!
*****
Багатства я не маю, я мріями багата,
 своє палке кохання дозволь Тобі віддати!
*****
До Тебе очі я зведу, 
Тобі обійми подарую,
 ніжно поцілую і скажу:
 Лише для Тебе серце бережу.
*****
Для Тебе небо я тримаю,
 для Тебе зорі бережу.
 Лише для Тебе сонечко сіяє,
 лише для Тебе я цвіту.
*****
Тебе мій милий я кохаю! 
Тобі я серце віддаю. 
Що жде в майбутньому не знаю - Але повір тебе люблю. Твої палкії поцілунки Бажання ніжні і прості. Для мене будуть , 
як дарунки Найперші квіти на весні.
*****
Мені потрібні твої руки, губи, очі. Мені потрібна твоя ласка ніжність, Я хочу бути з тобою і вночі і вдень. Я хочу знайти місце в серці твоїм!
*****
Хочу тебе, хочу твої очі. І губ тепло і рук дотик, Хочу, щоб це не увісні, а наяву прийшло домене...
*****
Людина в житті закохується багато раз, але справжнє кохання приходить одного дня, і я думаю, я не упустив своє кохання...
0 Responses

Дописати коментар