СМС НАДОБРАНІЧ ПРИЄМНИХ ТОБІ СНІВ
Ніч оповила вже все навкруги, дивляться в душу із неба зірки, місяць тихенько загляне у очі, і я побажаю спокійної Ночі.
***** 
Закривай оченята та засинай, ти краще всіх! Запамятай!
***** 
Спокійної ночі! І нехай ангели охороняють твій сон, а ти бережи мій, тому що мій ангел це ти
***** 
Колискову кошеня співає, снів солодких від душі бажає. І тобі тепер хай добре спиться, і весняне сонечко присниться!
*****
Заснуло місто, та тобі пора вже спатки, і не забуть коханого хоть через смс поцілувати!
*****
Сонце небо покидає, місяць трон свій посідає. Надобраніч мій коханий, знай, що Я ТЕБЕ КОХАЮ!
*****
Ти напевне міцно спиш, а я сумую, і торбувати не хотів, лиш нагадати що кохаю, та солодких снів бажаю!
*****
Спи кошеня солодко, солодко, напевно, ти в ліжечку, тихо очки закривай, я люблю тебе ти знай.

0 Responses

Дописати коментар