НА РАНОК СМС КОХАНІЙ ЛЮДТНІ
Сьогодні ти прокинешся, Прочитаєш мій лист, І мило посміхнешся - Адже для тебе воно... Усмішкою осяється Особа твоє не дарма, Адже я скажу, що дуже Нудьгую без тебе!!!

Добрий ранок кохана! Ну розкажи, як спала? 
Добрий ранок мила, як твої нині поділа?
Бажаю тобі міцно спати, Кошмарів вночі не зустрічати,
 А тільки солодкі моменти, Де буду я, ну і ліжко!
Приємне пробудження замовляли?
 Розпишіться у отриманні.Служба доставки.
Добрий ранок, Ніжність Моя! Я люблю тебе, 
Ім”я! Вдалого дня. Цілую. Твій Я
Сонячний промінець ліжка торкнеться
 Звук смс-ки порушить спокій Так несподівано сон обірветься Добрий ранок
 Ангел ти мій!!!!!!
Добрий ранок сонечко ! Сьогодні Настя, та і як завжди ти прекрасна. 
Я захоплююся тобою і твоєю божественною красою. Цілую ніжно.
Все без тебе обридає: Місяць і зірки, захід і світанок. 
І навіть сонце світить похмуро Коли тебе зі мною нема! 
Так прокидайся же швидше Я чекаю тебе !
Туга на серці у мене, коли не бачу я тебе,
коли не чую голос твій - я не можу знайти спокій!
 Де ти зараз любов моя? Мені дуже сумно без тя!
Сонячний промінець до ліжка крадеться,
 звук Смски спокій поруше. Через хвилину твій сон обірветься, 
ОБРИЙ РАНОК, КОШЕНЯТКО МІЙ!!!
у дитячий сад йти пора-півник вже пісеньку співає! милий,
 тобі пора на роботу...
Добрий ранок моя цукорко! Подивися на сонечко і посміхнися йому,
 і ти відчуєш найніжніший, найласкавіший і
 зігріваючий поцілунок від мене! Упевненого, вдалого дня!

0 Responses

Дописати коментар