УКРАЇНСЬКІ РАНКОВІ СМС
Ви замовляли солодке пробудження??? Тоді, 
будь ласка, розпишіться. СЛУЖБА ДОСТАВКИ

Бадьорого ранку! Вдалого дня! 
Добрих усмішок! Цілую тебе!
Хай сонечко в твоєму вікні, нагадає тобі про мене. І скаже: 
"Коханий, досить спати. На вулиці ранок, треба вставати!"
Вранці прокинешся і тихо розплющиш очі. 
І пригадаєш, що в світі є серце, якому ти так потрібна!
Коханий, вставай!!! Та ні!!! Ти весь вставай!!! Вставай швидше з ліжечка І до сонця протягни ти лапки. Швидше сонечко злови І нікуди не впусти, Притисни його до себе І згадай про мене.
З добрим ранком, малюк:) бажаю тобі сонячного, 
яскравого дня і ніжних усмішок. чмок тя
Якщо ти прокинулася і мені від цього стало світло і тепло,
 означає ти моє Сонечко!
Сонечка промінець щічки лоскоче, Добрий ранок сказати тобі хоче, Добрий ранок! Вдалого дня! І від сонечка і від мене.
Сонячний промінець ліжка торкнеться, звук SMS-ки у сон увірветься. У цю хвилину він обірветься. ДОБРИЙ РАНОК КОШЕНЯ ТИ МОЄ!!!!!!!!
0 Responses

Дописати коментар