ЛУТШИЕ Эротические смс
Вы хотите признаться в своих интимных чувствах или просто послать прикольную смс для эротического флирта? Наши смс облегчают вашу задачу, воспользуйтесь матириалами - эротические смс, у нас есть и эротические смс послания, смс-раздевалки, прикольные sms, и просто поздравления.

Хочу с тобою быть сейчас,
Увидеть взгляд любимых глаз,
Услышать голос нежный твой,
Раздеть тебя одной рукой,
Другой ласкать тебя и вновь
Дарить тебе свою любовь!


Ти немов смачний персик. Я від тебе завжди стирчу й, 
відриваючись від землі, як ескімо тебе хочу... Хочу тебе, як кока-колу, 
з тобою завжди мені по приколі!!! 

На вухо тихо прошепчу, Як сильно я тебе хочу! 

Коли я думаю про нас, То бачу, як із мною поруч Ідеш ти, 
за руку тримаючись, По веселці під зорепадом. І всі збуваються мрії, 
Здійснюються надії, Коли із мною поруч ти!... Звичайно, краще без одягу! 

Коли чоловікові погано він шукає жінок.
 Коли чоловікові добре його шукають жінки... 

Боїшся зізнатися мені що я самий еротичний із твоїх хлопців Що я роблю самі сміливі речі для тебе Ну й не треба я сам це знаю... 

Еротика це не секс, це мистецтво і йому треба вчиться... 
і я не проти, щоб ти йому вчилася із мною... можеш починати прямо зараз, 
відповівши на моє sms. 

Тисячу солодких поцілунків дарую, ніжно пещу тебе завожу. 
Тіло палає у владі любові, пристрасть пожирає тебе зсередини , 
хочеться плакати від щастя стогнати, думка про мене не дасть тобі спати. 

Мої еротичні фантазії настільки безмежні, що відстань не може їх удержати й тому зараз я сиджу й пишу тобі смску! 

Хочу тебе бачити, чути, торкати. Хочу твою ніжність, насолоду й пристрасть. Хочу тебе сильно, безумно, тривожно, але до сожаленью це зараз неможливо. 

Ти безсоромна, нахабна натура, що боїться навіть сказати мені про те, 
що тобі сняться еротичні сни з моєю участю И не бреши мені я знаю це правда я бачив теж саме! 

Якщо ти побачиш мене не дивися. Якщо подивишся не цілуй.
Якщо поцілуєш не займайся із мною любов'ю,
Якщо займеш із мною любов'ю, то не зупиняйся! 

Хочу пестити тебе руками И твої губи цілувати, 
И бурхливим пещенням віддаватися. Хочу тобі себе віддати! 

Еротичних тобі снів і мене поруч! 

Кожна дівчина бажає, щоб один хлопець виконував всі її бажання, 
а кожний хлопець щоб усе дівчини виконували одне його бажання. 

Я все життя хотів знайти саму цікаву натуру, яка б уміла й хотіла виконати мої самі таємні бажання, самі еротичні фантазії... і я неї знайшов це ти! 

Я стою на краї обриву й думаю туди впасти, 
тому якщо ти мене хоч небагато
 любиш і переживаєш за мене чекаю від тебе обіцянки сьогодні станцювати для мене стриптиз! 

Еротичні сни, на які мене набудовують твої смски це здорово, 
тільки от чистої білизни в мене вже немає... 

Твої очі мене загубили, Твоя посмішка затягла, 
Твоя пречудова ПОПКА Зовсім мене з розуму звела! 

Хочу тебе й твого, хочу всього-усього-усього, хочу любити й цілувати,
 хочу тобі преналежати. 

Я Вас хочу! про що ж боле Я можу ще мріяти Мрію Вас побачити голої, 
Мрію груди Вашу пестити, Мрію злитися воєдино В екстазі солодкому Ти і Я...
 Улаштуємо славний двобій, У якому воцарит нічия... 

До тебе хочу! З тобою заснути, Любов'ю насолоджуючись,
 Прокинутися від бажання Любити тебе знову! 

Мої руки сковзали усе нижче, обіймаючи й пестячи тебе. 
Губи-Груди твою цілували, і шепотіли Хочу я тебе ! 
Знаю що мені зараз ти напишеш, що тобі так приємні слова,
 що мене ти цілуєш і любиш, але адже це всього лише слова... 
Але слова в нашім житті не значать, рівно майже нема чого...
 Доведи мені що любиш, що ну 

Ти хочеш знайти самого вірного, самого симпатичного, самого чарівного, найпривабливішого, самого чесного, самого сексуального Ти його вже знайшла він отут на твоєму екрані ). 

Ти немов принцеса з казок сходу Більші очі й чутливий ротик Пружні груди й гладкий животик Ти ангел небесний і демон пороку 

Всепоглинаюча пристрасть До тебе, мене з розуму звела Готів до твоїх ніг упасти Молячи, щоб ти моєї була 

Ти розсунула ноги мене призиваючи 
До бурхливої ночі й пещень повним вогню Зігнувшись дугою й часто зітхаючи 
Ти шепотіла - Мій милий входь же в мене 

Ніч, дикий пляж, яскраво світить місяць, Ми ледве хмільні з тобою від вина,
 Дику пристрасть ти в мені розпалила,
 У танці любові сплелися наші тіла. 

Оголеного тіла вигини плавні 
Пасма чорних волось ниспадают на груди А
 в очах твоїх пристрасть і бажання таємні Згадуючи тебе я не маю сил заснути 

Випий мою любов до дна Прийди в екстаз у любовному ложі В нас із тобою доля одна Ти грішниця, я грішник теж 

Твоєю фігурою зачарований 
Коли ти повністю нагая Ти немов фея неземна А я и боязка, і схвильований 

Я так хочу знайти тебе в миру, Усипати поцілунками все тіло,
 Любовним пещенням віддаватися сміло, Прийди до мене, я без тебе вмру. 

Люблю твій погляд Твоє торкання И змах руки зі словом немає Твій смак ...
і зустрічі очікування И смуток уже минулого років 

Люблю твій захід И подих И голос твій зі словом да
 Твій телефон і обіцянка Побачимо Звичайно! Так! 

Сняться людям неспроста эрогенные місця! 

Сонечко моє улюблене, солодких
 тобі еротичних снів! Я тебе люблю! 

Приїдь до мене улюблений, буде секс неповторний. 
Так, ідея гарна, не можу без маляти 

Я стою на краї обриву й думаю туди впасти, 
тому якщо ти мене хоч небагато любиш і переживаєш
 за мене чекаю від тебе обіцянки сьогодні станцювати для мене стриптиз! 

Хочу тебе бачити, чути, торкати. Хочу твою ніжність, 
насолоду й пристрасть. Хочу тебе сильно, безумно,
 тривожно, але до сожаленью це зараз неможливо. 

Я хочу тебе подружка, вкусити тебе за вушко, 
усчипнуть тебе за попку, цілувати тебе в борідку ,
 я всіх дівчин люблю, тому що всіх хочу на ліжку,
 на столі, можна навіть і у воді, на природі теж можна робити це обережно! 

Весь день ти не виходиш у мене з голови. 
Твій образ є мені знову й знову в самих несподіваних фантазіях. 
Я хочу тебе... Які плани на вечір 

Тисячу солодких поцілунків дарую, ніжно пещу тебе завожу.
 Тіло палає у владі любові, пристрасть пожирає 
тебе зсередини, хочеться плакати від щастя стогнати, думка про мене не дасть тобі спати. 

Хочу тебе чути, бачити, торкати, хочу твою слабість, 
насолоду, строгість, хочу щоб здавалося й щоб стосувалося,
 що б кінчики пальців знімали утома, хочу тебе ніжно, 
тривожно, безбожно, хочу тебе! Це можливо ! 

Хочу до тебе в ліжечко завалитися й спати з тобою до самого ранку, 
але тому що ми любов'ю будемо займатися, 
то й заснемо ми лише з тобою з ранку... 

Я хочу відкрити тобі більшу таємницю.
 Я тебе хочу, і це не випадково. 

Слухай, а що ти сьогодні ввечері робиш 
Ти не подумай поганого! А якщо подумаєш як тобі ця ідея [...]
0 Responses

Дописати коментар